منشور اخلاقی

الهی فن دستانمان روحمان را نیاز دارد

اَمتون برخود واجب می داند همواره در تلاش برای رعايت دستورات و قوانین، اصول و موازين اخلاقی، تكريم و جلب رضايت یکایک مشتريان را با تأسی از لوح آرمانی شرکت فراهم آورد، و تحقق اين امر را به عنوان امری ‌اجتناب ‌ناپذير در مسير اهداف عاليه کشور عزيزمان ايران به شمار آورده و بر اساس اصل مشاركت، تمامی پرسنل خود را در اين امر مهم، سهيم و مسئول می داند. بر همين اساس خود را متعهد ‌دانسته كه اخلاق حرفه‌ای را با لحاظ نمودن اصول مندرج در اين منشور، به نحو احسن انجام دهد. لذا منشور اخلاقی خود را مشروحا باستحضار میرساند:

  • 1. خدمات اَمتون باید موجب غنا و تعالی خدمات ساختمان ها شود و بهبود خدمات آنها، زندگي مردم را آسانتر سازد.
  • 2. خود را با شخصیت حقوقی متعهد به انجام فرامين الهی دانسته، در اين مسير، كمترین كوتاهی به عمل نیاورده و مشتریان گرامی را سرمایه ی اصلی خود بحساب می آورد لذا رعایت حقوق مادی و معنوی آنها واجب و لازم الاجرا است.
  • 3. خدمات عرضه شده در این شرکت تماما دارای استانداردهای لازم از مراجع ذیصلاح بوده و نیز تحت نظارت مستمر مدیریت شرکت از لحاظ رعایت کیفیت های همه جانبه می باشد.
  • 4. کلیه عملیات های اجرایی در این شرکت بر پایه رعایت آخرین استانداردهای لازم انجام و به اتمام میرسد. تلاش مستمر داریم تا خدمات خـود را با كيفيت مطلوب و به شيوه ای مناسب و نوين در اختيار مشتريان شـرکت قرار دهم.
  • 5. اعضا و پرسنل شركت به عنوان ارزشمندترين منابع به حساب می آیند. بنابراين از هر كوششی جهت آموزش و بهبود كيفی پرسنل دريغ نمی نماييم.
  • 6. منافع مادی شركت را هدف نمی دانيم بلكه وسيله ای می دانيم براي تداوم شركت، تداوم ارتباط شركت و مشتريان و تداوم اشتغالهای ايجاد شده.
  • 7. می بایست با رعايت اصول صرفه جويی و پرهيز از تجمل گرايی و هزينه های غيرضروری در استفاده از منابع و امكانات موجود، قيمت تمام شده خدمات خود را كاهش دهيم و به بهترین شیوه در کمترین زمان پاسخگوی مشتری خود باشیم.
  • 8. ما همواره ارزشهای ذيل را كه منبع هدايت ما در ارائه خدمات خدا پسندانه به مشتری ميشود را فراموش نخواهيم کرد:
    • -در هر شرايطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پايبنديم.
    • -نظم، آراستگی، وقت شناسی، دقت، مهارت و آمادگی برای ارائه خدمت به مشتری را از اصول مسلم و قطعی موفقيت خود ميدانيم.
    • -فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل مشتری را از بسترهای تعالی خود و شركت ميدانیم.
    • -رعايت احترام، ادب و نزاكت و عدالت و انصاف را يكی از رموز بقاء شركت تلقی ميكنيم.
  • 9. برخورد شایسته در این شرکت با مشتریان و تلاش در شناسایی مشتریان خوب و خوش حساب در موفقیت مادی و معنوی شرکت بسیار موثر است زیرا باعث میگردد میزان در آمد متناسب با میزان فروش بالا رود و نهایتا سبب موفقیت هرچه بیشتر شرکت را فراهم می آورد.
  • 10. خود را در مقابل تمامی اشخاص حقيقی و حقوقی، كه در جایگاه مشتری با شرکت به تعامل می پردازند، مسئول و پاسخگو دانسته مشتريان را سرمايه های واقعی شرکت می دانیم و منافع شرکت را در منافع مشتريان و اهداف شرکت را در اهداف توسعه کاری جستجو می کنیم.
  • 11. در انجام امور محوله با رعايت منافع مشتریان گرامی و شرکتهایی که افتخار همکاری با آنها را داریم در جهت منافع ملی و مصالح کشور عزيزمان ايران كوشا هستیم.
  • 12. می بايد از رضايتمندی مشتريان گرامی به سمت خرسند نمودن ایشان حركت کرد چرا که مشتری يك شريك تجاری است كه ممكن است تا سالهای مدید موجب ايجاد يك رابطه مستمر شود و از کنار این رابطه هردو طرف سودمند شوند. لذا زمانی از ارائه خدمات به يك مشتری خرسند و راضی هستیم كه اين معامله رضایت دو طرفه را در پی داشته باشد.
  • 13. دريافت هر گونه انتقاد، اظهارنظر و پيشنهاد از سوی همكاران و مشتريان را مشتاقانه ارج نهاده و از آن به عنوان زمينه ساز رشد و ارتقای خود و شركت استفاده می نماييم.
  • با احترام
    مهندس فرشاد اسحاقی
    مدیر عامل خانه معماران معاصر ایران